“The last leggion”- Review

Aseara , “suparat” de programele televiziunilor , m-am decis sa caut un film bun si interesant . Din lista lunga de filme vazute si nevazute , am dat peste “The last legion” , un film din 2008 , nevazut de mine , care se anunta interesant .Si cum piraterie e in din ce in ce mai comuna in Romania, n-a fost greu sa-l gasesc si sa il downloadez .

Povestea incepe in Roma , in perioada in care niciun Cesar nu mai era rege , o perioada in care Imperiul Roman de Rasarit se distrugea . Cand tratatele dintre gali si romani nu au mai decurs normal , galii au atacat Roma , au ucis pe Rege si Regina si pe o mare parte din armata romana . Galli il cautat defapt pe fiul regelui , ultimul Cesar al dinastiei .

Fiind doar un baiat , ultimul Cesar a fost dus pe insula Capri , o fortareata naturala , pazita de cei mai buni osteni ai galiilor . Insa ultimii soldati romani in viata , ajutati de o luptatoare din Constantinopol , reusesc sa il elibereze pe Imparat care , scapat din garda galiilor , gaseste intr-un templu , sabia ce i-a apartinut lui Caius Iulius Caesar , o sabie cu puteri uimitoare , faurtia in Britania .

Ne-avand de ales , soldatii romani si impratul , parasesc Roma si se refugiaza in Britania , unde se asteptau sa fie primiti de Legiunea a XI-a . Insa in fortareata legiunii , nu mai ramasese nimeni , toata armata fiind omorata de regele Britaniei . Insa romanii se intalnesc cu un grup de fermieri , care traiau linistiti si nu il amenintau pe rege .

Intre-timp , regele Britaniei aflase de prezenta imparatului , a invatatorului sau , si binenteles , de prezenta sabiii . Astfel , soldatii romani , impreuna cu ultimii soldati ai legiunii , castiga o batalie improtanta in fata regelui Britaniei . Dupa batalie , imparatul a luat sabia , a aruncat-o , si aceasta s-a infipt intr-o stanca. Armata invingatoare , a fost defapt , ultima legiune a imperiului Roman de rasarit .

Dupa multi ani , invatatorul imparatului , povesteste aventura lui , unui baiat , numit Arthur , care afla ca numele adevarat al invatatorului era Merlin …

Un film interesant , care iti trezeste “copilul” din tine .